lifestylebysally

Alla inlägg under april 2014

Av Sally - 30 april 2014 22:45

ASSSÅÅÅÅ ÅHHHH. vi förlora med 3-1. fyfan. sjuuukt va tur atletico hade. sååfjsfgbvksnfd !!!! O brorsan gjorde ju det så mycket bättre genom att sätta på Atleticos låt o dansa runt o ba sviiider det o blahblahblah ae men fyfaaan


Bloggar mer imoron 


puss o hej     

Av Sally - 30 april 2014 21:35

Aa nu är första halvleken sluut, 1-1 står det, :(((( det får INTEEE sluta så för då åker ju atletico till final.


Torres fick första målet för chelsea, o Lopez did it för Atletico, men nu får vi hoppas på att det slutar minst 2-1 till Chelsea så de åker ti final o möter Real Madrid ! Det blir awsome juu. 


Ae men bloggar mer om matchen senare


pusss;*

 

Av Sally - 30 april 2014 20:43

Hej !

Asså har försökt fixa headern o designen ett tag nu, vart inte så nöjd men det får duga ett tag, de som är på headern är Taylor Caniff o Cody Simpson, älskaaar även One Direction men det så stökigt ut när jag la till bilden på de :( 


Ae nu ska jag kolla på Chelsea- Atletico Madrids match, vinnaren åker ju till Final sååå komigen Chelsea, 

bloggar sen om hur matchen blev oså 


Puss :*

Av Sally - 30 april 2014 20:40

Halloj !

Det här blir då mitt första inlägg, har testat att blogga förut på blogg.se, devote och nattstad och det gick inte så bra, så nu försöker jag med bloggplatsen. Här kommer jag då skriva lite tankar/känslor, träning, outfitsideas, match tider osv. Hoppas ni gillar det 


puss :*



Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Hej, Jag heter Sally, 13/14 bast, Det som jag kommer att blogga om är bl.a tankar, träning och sånt.
Hope you enjoy, puss

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<<
April 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards